دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

با راه اندازی سامانه ای توسط پست؛

دستگاه های اجرایی کد پستی مشتریانشان را آنلاین دریافت می کنند

كرباسيان

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱:۰۰


مدیرعامل شرکت پست از راه اندازی سیستم مکانیزه ای در این شرکت خبرداد که براساس آن کدپستی 10 رقمی مشتریان سازمان ها و دستگاه های اجرایی به صورت آنلاین و در لحظه به آنها اعلام می شود.

وایمکس نیوز - محمدحسن کرباسیان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات شرکت پست در جهت الکترونیکی کردن خدمات پستی و نیز تعامل ایجاد شده میان این شرکت با دستگاه های اجرایی گفت: با راه اندازی سامانه اعلام آنلاین کدپستی 10 رقمی، از این پس مشتریان سازمان ها می توانند در صورت نیاز کدپستی 10 رقمی خود را در لحظه دریافت کنند.
وی با بیان اینکه در اکثر مواقع مشتریان سازمان ها و دستگاه های اجرایی نیاز به کدپستی 10 رقمی دارند که این سامانه می تواند به کمک این مشتریان بیاید، گفت: میان شرکت پست و سازمان های اجرایی لینکی برقرار شده است تا چنانچه در زمان مراجعه مشتریان به این سازمان ها، نیاز به داشتن کدپستی 10 رقمی بود از سوی این سازمان ها تقاضای اعلام کدپستی فرد مورد نظر در سیستم ثبت شده و به صورت آنلاین و در لحظه این شماره اعلام شود.
مدیرعامل شرکت پست با اشاره به اینکه تا پیش از این اعلام کدپستی ده رقمی برای افراد از طریق تماس با سامانه 140 ممکن بوده است، اضافه کرد: مشتریان می توانند با ارایه شماره تلفن منزل خود به سامانه تلفنی 140 کدپستی خود را دریافت کنند.
کرباسیان همچنین از تفاهم صورت گرفته میان برخی دستگاه های اجرایی مانند وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی با شرکت پست برای ارایه خدمات آنلاین پستی خبرداد که براین اساس خدمات الکترونیکی مربوط به این سازمان ها در دفاتر پستی انجام می شود.
به گفته وی با تبادل لینک ارتباطی میان شرکت پست با سازمان امور مالیاتی خدمات مربوط به پرداخت مالیات های ماشین های عمومی در دفاتر پستی در حال انجام است که این امر ترافیک قابل توجهی از مراجعه برای این خدمات و نیز میزان ازدحام مردم را کاهش داد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو